luni, 23 aprilie 2012

De ce plang chitarele?

Cred ca exista chitari care plang  pentru ca au incaput pe mana unor amatori care le zdrangane si le chinuie corzile, chitari ghinioniste care isi rateaza scopul.

Dar exista chitari care au norocul de intra pe niste maini fermecate, precum cele ale fratilor Zamfirescu - finalisti la Romanii au talent, si aceste chitari nu (doar) plang, ci canta si incanta, striga si soptesc, alina si zguduie, iar sunele corzilor lor urca pana deasupra norilor si coboara pana in adancurile sufletului si pentru cateva minute te fac sa uiti de orice si sa respiri doar cum si cand iti dau ele voie.

Lasati-va vrajiti:

http://www.youtube.com/watch?v=WPthQ96_VpA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=3hiDpV7WpLE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=YDf1wPv-Wps


8 comentarii:

  1. Au cantat in deschidere la Al di Meola la Cluj. Au fost prezentati ca fiind artisti consacrati prezenti pe multe scene din intreaga lume.
    Ce cauta la acest concurs chiar nu inteleg.
    Este cam cum ar participa Gheorghe Zamfir. Sau Marcel Iures.
    Rodi are parerea asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Totusi cred ca de Gheorghe Zamfir sau Marcel Iures a auzit mai multa lume, si in tara si aiurea. Eu, una, abia acum am auzit prima data de ei.
    Presupun ca s-au inscris pt a castiga mai multa faima la un concurs cu public divers si/sau mai multi bani.
    Oricum, imi plac foarte mult si ma bucur ca am dat peste ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu a auzit asa de multa lume nu inseamna mare lucru. Ei sunt celebrii in tagma lor. Si iubitorii de chitara clasica sunt familiari cu ei.
      De ememplu soprana Lili Miricioiu e cunoscuta in toata lumea dar la noi nu prea. Sa vina la "romanii au talent " sa auda si ai nostri de ea?:loooool:

      Ștergere
    2. Nu stiu ce sa mai spun, doar ca mie imi plac si pana acum nu auzisem de ei
      Ma intreb daca regulamentul de participare la emisiune precizeaza ceva despre gradul de notorietate al celor care se inscriu

      Ștergere
  3. E intr-adevar frumos numai ca pe mine ma cam plictiseste muzica instrumentala. Intr-adevar, o piesa rezist dar la un concert nu m-as duce :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca am aflat cu ce te pot tortura la o adica - te leg de calorifer si-ti pun un CD de 2 ore de muzica instrumentala :D

      Ștergere
    2. Exact :)
      dardaca-mi dai o cutie de tiramisu ´bine insiropat s-ar putea sa-mi chiar placa.

      Ștergere
  4. Wow, superb <3 sunt si pasionata de muzica instrumentala :)

    RăspundețiȘtergere