duminică, 1 aprilie 2012

Baby girl & baby boy

Voila, doua felicitari facute pentru o fetita si un baietel.


Literele sunt decupate din hartie de cadouri, inscriptionata cu "happy birthday".

Floricelele franjurate sunt realizate astfel: in jurul unui cerc strans se ruleaza in continuare o fasie de hartie taiata anterior cu foarfeca sub forma de franjuri:



Pentru felicitarea baietelului am folosit o fasie albastru deschis de 1 cm latime si o fasie albastru inchis de 1,5 cm latime. Pentru felicitarea fetitei, am folosit doar o fasie de hartie rosie, dar i-am adaugat o panglica cu fundita facand o taietura in muchia felicitarii.

7 comentarii:

  1. Frumos si la mai mare!

    sa insisti totusi asupra gandurilor, ca ai niste idei traznite uneori care merita puse in rama :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc, uneori găsesc mai greu ... rama

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte dragute!
    Anul trecut am facut si eu o felicitare impreuna cu nepoata , atunci am invatat sa fac floricelele franjurate
    Cred ca e relaxant si as putea safac asta in weekenduri :) :) Sa nu exagerez.....de doua ori pe an. Craciun si Paste
    Adevarul e ca felicitarile handmade nu se compara cu nimic

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, lucrurile handmade au mai multa personalitate. Prima data de pe an (week-endul de Paşte) e imediat dupa colţ :)

    RăspundețiȘtergere
  5. A, nu....in weekendul acela va trebui sa fac bagaje :)
    Desi...ma mai gandesc la ideea de a face din cand in cand cate-o felicitare

    RăspundețiȘtergere
  6. Observ ca esti noua in blogosfera, sau, cel putin, ai un blog nou. iti doresc succes si la cta mai multe postari de succes!

    RăspundețiȘtergere